- Mönkijä varaosahaku
- Mönkijän voimansiirto
- Vetoakselit
- Vetonivelet
- Vetonivelen suojakumit
- Variaattorin hihnat
- Pyöränlaakerit
- Ristinivelet
- Etuperän ja takaperän laakerit
- Variaattorikitit
- Can-am CV-tech variaattorit
- Variaattorinjouset
- Variaattorin korjaussarjat
- Taka-akselin laakerit
- Taka-akselit
- Öljytiivisteet (Stefat)
- Ketjut
- Ketjujen lukot
- Ketjunohjaimet
- Rattaat
- Kardaanit ja tukilaakerit
- Mönkijän jousitus ja pyöräntuenta
- Mönkijän ilma ja polttoaineensyöttö
- Mönkijän ohjaustangon osat
- Mönkijän sähköosat
- Mönkijän runko ja katteet
- Mönkijän moottori
- Mönkijän jarrut
- Mönkijän pakoputkisto
- CFMoto OEM alkuperäisvaraosat
- Uutuudet
- Tarjouksessa




- Tuotekoodi: 172446
- Tilaustuote - tilaamme erikseen toimittajalta.Lähetysaika n. 1-30 arkipäivää
- Toimituskulut alkaen 5,99 €Nouto Helsingin myymälästä0,00 €
Mihin tarvitaan kytkin kitti ja miksi?
Mönkijän valmistajat ovat kalibroineet vakio kytkimet yleiskäyttöön ja tehdas asennetuille vakio renkaille. Ja vakio koneissa ne toimivat yleensä kohtalaisen hyvin yleiskäytössä, mutta kun halutaan räätälöidä mönkijä johonkin tiettyyn käyttöön, voidaan sen voimalinja muuttaa siihen käyttöön kytkin kitillä sopivaksi.
Eli jos halutaan pehmentää liikkeelle lähtö, voidaan se tehdä kytkin kitillä.
Ja jos rengas kokoa kasvatetaan 2 tuumalla isommaksi vakiosta on hyvin suositeltavaa asentaa kytkin kitti, korjaamaan kokonaisvälitys suhteen muutosta.
Näihin tarkoituksiin on suunniteltu eri Staget joista on helppo valita oikea joka käyttöön.
Vauhti Varikon kytkinsarjat ovat myös maahantuojan hyväksymiä, eli ne eivät vaikuta CFMOTO:n Takuuseen
STAGE 3 SKEG MÖNSTER KYTKINKITTI
(Renkaat 30”-34”)
· Kun mikään ei riitä ja eteenpäin on vain päästävä
· Kun Monster ei ole vain enään riittävä sana kuvailemaan tätä… MÖNSTER on Enemmän!
· Tarkka kytkentä ja saa isonkin pyörän pyörimään kovassakin vastuksessa
· Muuttuvakulmainen Helix mahdollistaa hiljaa ja tarkasti ajamisen helposti ja todella tarkalla kaasun vasteella. Ja samalla kun rengas nopeus ylittää 25km/h alkaa helixin kulma muuttua ja antaa lisää, lisää ja lisää samalla suhteella kun moottorin vääntö kasvaa!
· Täydellinen valinta maastoon ja reitille isolla renkailla!
· Enemmän remmi painetta eli vähentää mahdollisuutta luistamiseen!
· Saattaa aiheuttaa tahattomia ilon kiljahduksia ja keulimista!
· Vähentää huippunopeutta mutta korvaa sen kaikella muulla!